persbericht HMC: WARNING: CUSTOMERS IN FRANCE

Litouwen gaat weer onverdoofd slachten
23/10/2014
Grote verschillen beroerterisico tussen bevolkingsgroepen in Nederland
03/11/2014
Show all

persbericht HMC: WARNING: CUSTOMERS IN FRANCE

Voorlichtingsbureau Halalvoeding ontving onderstaande persbericht van het certificeringsbureau HMC.

WARNING: CUSTOMERS IN FRANCE

HMC Counterfeit Products (Aqdas Foods)

It has been brought to our attention that counterfeit HMC labelled products are being sold in France under the brand Aqdas Foods.

We understand products are from Romania and being sold mainly in France. This is a clear breach of trust and our patent logo and customers should be aware.

HMC has been unsuccessful in contacting Aqdas Foods to ask them to remove any HMC branding and explain the use of our logo.

Please note, HMC does not operate in France and does not have any representatives in France to verify products. If you are concerned about HMC labelled products outside of the UK, please e-mail the HMC office on info@halalhmc.org and attach a picture of the label or stamp and name of supplier.

Date Added: 23 October 2014

_______________________________________________________________________________

Het is onder onze aandacht gebracht dat nagemaakte HMC gelabelde producten worden verkocht in Frankrijk onder de merknaam Aqdas Foods.

Wij begrijpen dat de producten uit Roemenië afkomstig zijn en voornamelijk worden verkocht in Frankrijk. Dit is een duidelijke schending van vertrouwen en onze octrooi-logo en klanten moeten zich hier bewust van zijn.

HMC slaagde er niet in om Aqdas Foods te vragen om HMC merken te verwijderen en het gebruik van ons logo uit te leggen.

Let op,  HMC werkt niet in Frankrijk en heeft geen vertegenwoordigers in Frankrijk om producten te controleren. Als u zich zorgen maakt over HMC gelabelde producten buiten het Verenigd Koninkrijk, kunt u een e-mail sturen naar het HMC kantoor op info@halalhmc.org en een foto van het etiket of stempel en naam van de leverancier als bijlage toe te voegen.

Datum: 23 oktober 2014

Aqdas Foods

Diëtist Mariam
Mijn naam is Mariam Aaras en heb deze website gemaakt door en voor jullie om zoveel mogelijk informatie te bieden daar waar veel vragen, discussie en behoefte naar was. Dieetadviezen vanuit de Nederlandse keuken, maar ook rekening houdend met de halalrichtlijnen die moslims hanteren. Daarnaast heb ik een brede interesse in de multiculturele keukens. Zelf ben ik een dubbelbloedje van Marokkaanse en Nederlandse komaf wat mij rijk heeft gemaakt aan voedingskennis. Het is de granaatappel waarmee mijn vader me heeft geïnspireerd om de genezende werking van fruit te gaan onderzoeken en de vijgenboom van mijn opa in Marokko. Mijn moeder heeft me de gezondheidseffecten van boerenkoolstampot en erwtensoep geleerd met een halaltintje. Je bent wat je eet en gezond eten begint bij kennis. Voeding brengt mensen bij elkaar en de verscheidenheid aan culturen is een rijkdom want na zoveel jaren ben ik nog steeds niet uitgeleerd. Voeding mijn levenspassie en help er graag anderen mee om er van te genieten en gezonder van te worden.